Ваш акаунт у безпеці, коли ви вживаєте належних заходів для його захисту. Одним із таких заходів є налаштування сповіщень про здійснення підозрілого входу до акаунту. Як працюють такі сповіщення?
Вони можуть надходити у формі електронних листів або повідомлень на ваш телефон. Деякі онлайн-платформи можуть повідомляти і про те, що хтось намагається ввійти до вашого облікового запису з іншого пристрою та місця, зазначаючи їх. Це допоможе оперативно вжити відповідних заходів для захисту вашого акаунту.
Де знайти налаштування сповіщень про здійснення підозрілого входу?
Зазвичай такі функції можна знайти в налаштуваннях вашого акаунту. Перейдіть до розділу “Безпека” або “Сповіщення” та увімкніть опцію отримання повідомлень про здійснення підозрілого входу.
Налаштуйте такі сповіщення, щоб дізнатися першими, коли хтось намагатиметься ввійти до вашого облікового запису з невідомого браузера або мобільного пристрою.
Ваш акаунт заслуговує на найкращий захист. Не нехтуйте цими простими, але ефективними кроками!
Більше про захист облікових записів читайте на сайті НБУ та Держспецзв’язку #КібербезпекаФінансів: https://promo.bank.gov.ua/payment-security/.