A A A K K K
для людей із порушенням зору
Коломацька громада
Полтавська область, Полтавський район

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Дата: 26.05.2023 10:28
Кількість переглядів: 45

1. Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області

2. Місце знаходження: вул. Центральна, 54, с. Коломацьке, Полтавська область, 38742

3. Код ЄДРПОУ: 42697318

4. Категорія предмета закупівлі: Товар

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: огірки свіжі, помідори свіжі, кабачок, перець солодкий, капуста свіжазгідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи

6. Дата оголошення: травень 2023 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2023-05-23-001644-b

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-23-005485-a

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Товари, запропоновані  учасниками, повинні бути сертифіковані. Якість товарів відповідати вимогам Державних стандартів (ДСТУ),ГОСТ. Тара, упаковка: поставка предмету закупівлі здійснюється  в упаковці, придатній для його транспортування і такій, що відповідає встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, захищеність Товару під час транспортування і збереження.Товар необхідно поставляти у кожний навчальний та дошкільний заклад на території  Котелевської громади протягом 2023 року невеликими партіями згідно замовлень. Продукція повинна доставлятись відповідно до діючих санітарних норм, правил в кількості згідно заявки для кожного закладу освіти, мати супровідні документи(товаро-транспортні накладні) з відображенням найменування товару, даних про виробника, дату виготовлення.

11. Строк виконання робіт: до 31.12.2023

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 61000.00 грн. (шістдесят одна тисяча гривень нуль копійок)(з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 61000,00 грн

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі сплановано за статистичним аналізом про середньомісячне використання огірків свіжих, помідорів свіжих, кабачок, перець солодкий, капуста свіжа на потреби кінцевої кількості споживачів замовника за попередній аналогічний період кожного закладу, підпорядкованого Замовнику, згідно з діючими ринковими цінами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора