Коломацька громада
Полтавська область, Полтавський район

Нова пошта і Дія.Бізнес запускають безоплатну логістичну допомогу з релокації бізнесу

Дата: 27.06.2022 08:22
Кількість переглядів: 447

Центр підтримки підприємців Дія.Бізнес в Ужгороді оголошує старт спільного проєкту з Новою поштою щодо логістичної допомоги бізнесу в перевезенні обладнання чи продукції під час релокації.  

 

Одна юридична особа зможе отримати до 10 000 грн на свої потреби в логістиці.

 

Як стати учасником програми «Релокація бізнесу разом із Дія.Бізнес та Нова пошта»?

 

Бізнес має змогу отримати пільгові умови перевезення за умови відповідності певним критеріям. Зокрема, бізнес має бути зареєстрованим на територіях, де тривають або тривали активні бойові дії: Чернігівська, Сумська, Харківська, Херсонська, Миколаївська, Запорізька, Донецька, Луганська, Київська, Одеська області.

 

Повний перелік критеріїв за посиланням

 

Заявки будуть опрацьовувати представники центру підтримки підприємців Дія.Бізнес в Ужгороді, які проводитимуть додаткові інтерв’ю з попередньо відібраними підприємствами.

 

Пріоритет при оцінці заявок надаватиметься малому та середньому бізнесу, який займається виробництвом життєво необхідних товарів і послуг або надає допомогу для громадян України та Збройних Сил України.

 

Для отримання логістичної допомоги необхідно заповнити онлайн-форму.

 

Нагадаємо, центр підтримки підприємців в Ужгороді був відкритий 15 вересня 2021 року. Це був перший центр Дія.Бізнес, що відкрили на Заході України. Центр Дія.Бізнес в Ужгороді відкрито за підтримки USAID і Nokia на базі Ужгородського національного університету за сприяння Закарпатської обласної ради та Закарпатської обласної державної адміністрації. Як і у всіх інших центрах Дія.Бізнес, в ужгородському центрі підприємці можуть отримати консультаційну підтримку, відвідати освітні заходи на тему бізнесу, орендувати простір для проведення заходів, протестувати свій продукт на спеціальній pop-up-локації.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора